Gårdagens

drog ner till stan igår, träffade adam, anton, natalie, bäver och simon. hade jättekul med dom, jag bjöd adam på mat för att han skulle stanna ett stund till på stan, haha visst är jag söt? :] aja, sen drog vi till biblan och då satte sig adam bredvid en random och höll hand med henne och sa massa jävla roliga saker "vi kan gå hem till mig och se porrfilm" HAHAHAHAHAHAHAHAHA. sen skulle vi ta bussen hem och då gick jag, adam, simon in på bussen.. och anton vart busted, haha, stackars liten (= iallafall, sen drog jag och simon till willys och handlade lite åt mamma, sen drog vi hem till mig en snabbis och då kom mirsad och elias, sen drog vi alla till ug, träffade på sofia och mathilde. senare så drog jag, simon och anton hem till mig! simon jagade anton med ett jävla rör.. haha det var fan det roligaste på hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback