HELT FUCKING JÄVLA LESS

är jävligt less nu på att inte ha pengar, mat, cigg, ingenting alls. jag orkar inte dampa och gråta varje dag för detta! nu vill jag fan ha mat i magen, nu vill jag få i mig nikotin i kroppen, nu vill jag ha pengar så jag kan göra vad fan som helst. jag är riktigt less på att gå i skolan, jag skiter i skolan fullständigt, skolan är ingenting för mig, jag lär mig inte ett piss så, fuck that. fuck alla mina vänner, svikare och lögnare.. ont i huvet varje dag, tårar och damp tar över min energi varje dag! ni kanske tycker jag är världens jävla nörd, men jag kan säga er att jag har rökt nu i 7år och det är jävligt svårt och bara sluta! jag har försökt sluta röka tidigare, men det gick bara åt helvete, så rökning blir min framtid, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback