Min helg

i fredags drog jag och frida och åt mat på kärnan, var sjukt gott. sen drog vi tillbaka till ug, jag iallafall, hon drog med några andra. så jag var med emelie, emelie, kajsa, lollo och frida! i lördags, drog jag, sofia, elias, mikaela och haddis till nydalasjön, för att det var fest där, när vi väl kom dit så kände vi knappt någon, jag träffade cissi och henne pojke, andreas :) sen drog vi till pedro, för han fyllde år, ville dit och säga grattis till han, efter vi var där ett tag, så drog vi tillbaka mot ersboda, då drog vi till en fest där, träffade en av mina finaste vänner, det var massa randoms folk där, träffade jamal och hans polare mohammed, fett kul var det iallafall :) och idag, en helt vanlig tråkig söndag, har duschat och träffat lydia och mikaela, vi drog till konsum för att jag skulle köpa godis till mig själv och lite mat åt mamma då! nu sitter jag här hemma och äter godis och är inne på facebook, apberget, msn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback