My day

imorse träffade jag jasmin, sen kom sofia, mathilde. satt och rökte och chillade utanför mig! sen drog jasmin, för hon hade lektion, sen drog sofia och mathilde. drog jag in och börja fixa mig och så, sen sa emelie att jag skulle ta bussen som gick 15:02. men då jag väl kom in i bussen, såg jag inte henne nånstans, vart riktigt besviken. så jag fortsatte åka ner till stan, träffade sanna, adam, sebastian, caroline. hade jättekul faktist! =) sen tog jag och adam bussen hem, för han skulle äta och jag skulle ner på ug och träffa massa, så just nu är jag med frida, och väntar på att jasmin ska komma. senare ska jag hem och duscha. sen lägga mig och sova! aja heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback