My day

har varit på skolan ett tag, sen drog jag med janni för att hon skulle äta lunch. sen drog vi ner till kajen och typ solade, lyssnade på musik och bara njöt av friheten xD sen kom grädda och hälsade på oss, sjukt snäll kille. har inte sett han på jättelänge. sen drog vi till kungan för att janni skulle kolla om hur man gjorde för att spara saker till minnet-kortet, eller vafan det nu var :) aja, var inte så mycket med det, vi drog tillbaka till skolan, sen har jag bara varit på stan resten av dagen, träffade massa folk och sen drog man hem och träffade johanna, sen drog jag till ug, för jag hade inget annat för mig, efter ug så drog jag till sofia, som jag skrev om ganska nyss faktist =) här kommer det lite bilder om vår lilla semester ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback