Så har min kväll varit

först var jag med jesper och vi drog till stan ett tag, sen ringde erica och bad mig komma hem, sen drog jag hem och var med erica, så jag har varit med henne hela dagen tills 10. sen så kom sebbe och peppe till erica, gjorde inte så mycket, bara snackade typ! sen drog vi till Frasses för att erica skulle äta, så träffade jag på mitt ex och massa folk, sen skulle peppe och sebbe fara till Coop och då drog jag och erica med och peppe köpte hårfärg, så jag färgade håret på honom, blont, vilken fjååååårtiZ, skoja.. nej men det var faktist jävligt bra! jag kom hem ganska nyss, så funderar på se en film sen gå och lägga mig och sova, är jättetrött, har varit yr hela kvällen! här kommer det en bild på våran lilla frasses på Ersboda..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin bild faktist!

2010-04-17 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback