Frågor folk ställt och här får ni svaren.

Favoritmat:
allt med ordet "skräp" mat är det bästa som finns.

Musik:
jag älskar att sjunga, har sjungt sen jag var liten.
och funderar då och då om jag verkligen ska satsa på det.

Favorit idol:
måste få säga direkt att det är Ryan Sheckler såklart.

Övrigt:
jag älskar att hänga med mina vänner på stranden och kolla in alla grabbar.
jag älskar att shoppa kläder, smycken osv..
jag älskar att träna, funderar på att börja nu.
jag älskar att sola solarium, basta och bada badtunna.

Har du lätt för att bli kär?
ska jag vara ärlig, så är svaret nej. finns så mycket idioter på denna jord.
jag har varit singel i över ett halvår, så jag har just börjat gilla en kille.
men jag är inte kär, jag gillar bara han.. så håll tummarna för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror jag se dej nästan varje dag på kärnan och äter stripsmeny, Moha kommer inte du gå upp i vikt?

2010-03-24 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback