Jag saknar dig

 

jag har en känsla och den känslan har jag haft enda sen våran resa tog slut, jag saknar det vi hade, alla gånger vi kramades, alla gånger vi pussades. jag saknar helt enkelt dig. men jag vet att det aldrig kommer bli som det var förrut. vi båda har förändrats, vi varken skriver eller ringer varandra. du vet hur mycket du betydde för mig, hur mycket jag älskade dig. tårarna rinner fortfarande för oss, jag vet att det har gått ett halvår sen det tog slut. men jag måste få vara ärlig, även om vi inte är vänner, så ska du veta att jag alltid finns här för dig. det jobbiga är att mamma fortfarande pratar om dig, hur mycket hon tyckte om dig och hur mycket du ställde upp för henne! det är jobbigt för mig att inte kunna prata som vi gjorde, men jag är tacksam att du kom in i mitt liv.
7års vänskap - Aki Ruohonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback