Köpte en klänning

har just komit hem från skolan, gör inte så mycket, sitter bara och väntar på maten.. ikväll ska jag inte göra något alls, för att jag måste upp skit tidigt imorgon, för skolan ska på utflykt till bräntis och jag som alltid är så sen till skolan. så den här gången måste jag komma i tid. =) jag hittade en as snygg klänning eller hur man nu ska säga det på JC så jag tog upp pengar och köpte den direkt, den gick på 250kr. jag ska ha på mig den när jag fyller år, vad jag vet just nu ska jag ha en: grå kofta, svart klänning (den jag köpte idag) och gråa leggings, det blir nog snyggt kan jag lova! ni som undrar vart jag ska ha min födelsedagsfest, så är det inte jag, en underbar kompis till mig ska ordna en födelsedagsfest åt mig =) jag är jätte tacksam <3 här kommer det en mongobild på mig&henne. shaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback