Sjukhuset igår

Alla ni som undrar, så var det jag som hamnade på sjukhuset igår i 4jobbiga timmar.

vi hade frilufsdag igår med skolan och janni ville att jag skulle åka skrana med henne, och så for jag RÄTT in i väggen med foten före och stukade den rejält, så jag kommer gå i krykor i 1vecka max! och jag var nästan längst upp på backen och så kom ambulansen och allting och älsklings janni åkte med mig som stöd, är väldigt tacksam över det, annars skulle jag ha legat där i 4timmar och ha hur jävla tråkigt som helst :) aja, jag har bandage runt foten och kan knappt gå nästan.. haha, och sist jag åkte skrana också, så for jag rätt i en vägg också och fick en indre blödning i armen och fick lov att ha gips i 1vecka.. aja, nu får vi hoppas på att det går över innan jag fyller år, det är liksom 7dagar kvar. shaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback