Subway



idag har jag varit med jasmin hela dagen typ, åkte ner på stan och skulle träffa caroline, men hon var på Teg en bit bort från stan, sen for jag och jasmin och åt på subway, fan vad gott det var! ska jag vara riktigt ärlig mot er, så har jag bara ätit på subway
3gånger i mitt liv ;o haha, jag skrattar åt det, för alla mina vänner äter där varje dag typ, och så kommer jag helt efterbliven, hahaha! aja, nu är jag hemma och väntar på att caroline ska komma, hon har köpt en födelsedagspresent till mig :) åh, fyller faktist år imorgon, gud vad jag taggar, det kommer bli hur kul som helst :) aja, nu ska jag gå och lägga mig och sova ett tag, eller tills caroline ringer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback