To night

ikväll har jag haft hur jävla kul som helst, fick vara med min sötnos erica.. och sebastian som alltid är så jävla taskig mot mig, gäller därimot jesper, usch taskiga snoppar :( haha <3  aja, nu sitter jag helt jävla full, tur att jag kan stava rätt, ska gå till mamma nu och sitta vid datorn och ta en rök och sova sen! NÄSTA HELG BLIR DET PARTY IGEN, jag ska fan bli alkolist igen :) inte världens bästa idé men ändå härligt och dricka och vara med sina vänner! aja, fyfan jag mår illa, PINSAMASTE jag gjort ikväll. erica var inte hemma sen drog jag till henne, satt på trappan och väntade på att någon skulle komma, sen kom hennes mamma, så spydde jag, sen gick vi in igen, sen spydde jag bredvid ericas säng, sen spydde jag IGEN vid köket, haha asså jag är som jag är! nej men ärligt, jag har fan aldrig spytt så mycket i mitt liv.. :O men det var jävligt roligt ikväll! måste göras om nångång, nästa gång tänker fan jag ge thommy 200kr så att han kan köra mycket mer, ända jag var riktigt besviken av idag, var att ni lurade mig på att klockan var halv 1. var faktist jävligt ledsen :/ aja, hoppas ni inte gör om det, för ni visste ändå att det var min födelsedag och jag hoppades på att få åka mer faktist :/ men aja, gjort är gjort.. nu ska jag gå till mamie, ha det fett bra, shaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback