Gårdagens!

åkte bil med emelie, maria, matilda och matildas kille. vi skulle åka ner på stan och fixa legg åt emelie och maria. sen åkte vi efter 40min typ, från stan och dom körde hem mig (= då ringde jag sofia och var med hon ett litet tag.  sen drog jag på ug en snabbis för att se vilka som var där, inga roliga folk! och då ringde matilda och sa att jag  skulle möta henne, så jag drog och mötte henne, vi lekte i en lekpark och drog hem till mig.. sen drog vi till konsum och handlade cola, och där träffade vi linn och linnea! satt och rökte och chillade med dom ett tag, sen drog dom och vi drog till emelie, så matilda skulle få se ormar och massa.. kl var vid halv 11, eller nånting. då ringde jasmin och då drog vi ut, satt ute till halv 1 typ, haha. men jävligt härligt vare, bara få komma ut och åhhhhhhhh.. iallafall sen drog jag hem och la mig och sov direkt och jag vaknade nyss, väntar på att matilda ska höra av sig och säga att hon kommer och väntar på att jasmin ska komma med brun utan sol till mig =) idag blir det förmodligen bara och sola, lyssna på musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback