Gårdagens!

ojoj, har gjort jättemycket igår. på morgonen satt jag ute på balkongen och dunkade sönder musik och var med anna. sen kom jasmin, från ingenstans och ba; SÄNK MUSIKEN man hör ända till busskuren på andra sidan vägen. sen drog hon till skolan, jag och anna satt kvar och rönkte och drack cola och massa saker, sen såg vi en snygging, mums, haha. aja sen kom naze och då for vi och spelade fotboll och massa, chilla och snackade! sen drog vi tillbaka till mig, både naze och anna var tvugna att fara hem, men då ringde frida och frågade om jag ville hänga på till ug med henne, så då sa jag visst och vi fick varm kopp choklad fan vad gått det var. sen drog vi hemmåt, och då smsa jag sofia och frågade om hon ville hitta på nånting, då drog vi till coop-forum och sen till konsum, för jag skulle handla åt brorsan och busskort till mig för att jag ska gå i skolan denna vecka, så drygt. sen träffade jag jasmin och makwan och hennes vänner, ah frida var där också, men hon sprang iväg, bara för att jag kom ;) HAHA, jävla nörd du är, shit alltså, väx upp. ärligt! aja, sen drog jag hem till sofia och gjorde inte så mycket, men sen smsa jasmin vid halv 12, så drog vi ut och var ute halva natten, haha ne men ett tag iallafall, så vi spelade fotboll och låg och kollade mot himlen, det var fett festligt, tills jävla myggorna kom! fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback