Ingen skola idag

nu är det måndag igen.. jag ska inte till skolan idag, har inga busspengar eller nånting. så jag kommer ha jävligt tråkigt nu, fast vid 11 kommer min söta anna, sen kommer jasmin och alla, ska hänga utanför min balkong lyssna på musik och chilla, självklart kolla in killarna som håller på att renovera om alla hus, såg några snyggingar på min baksida nyss (= haha, hoppas dom är kvar länge! iallafall, jag har fixat håret, sen ska jag hoppa in i duschen och sminka mig och allting. jo, igår från dag till kväll så var jag med naze, vi hade faktist jävligt kul, for till fotbollsplan bakom mig och spela fotboll, dansade, fjantade oss och allting, fyfan! SOMMAREN är här snart, vad ska man inte göra ;) aja, nu ska jag äta frukost och börja fixa mig, hare bäst(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback