Jag vet vilka ni är, så lägg bara ner.

Tror ni verkligen jag blir rädd för er, bebisar? Tro mig, jag har gjort saker ni aldrig skulle kunna lista ut. Jag vet vad som är sant och falskt. Inte för att leka cool eller nånting, men jag säger bara som det är. Ni som snackar skit bakom min rygg, tror ni inte jag får reda på det? Haha, jag får reda på ALLT. Sluta döm mig, sluta stämpla mig, speciellt ni som inte känner mig och som hört falska rykten. Ta reda på sanningen istället för att snacka massa bullshit, ni vet, jag brukar inte ta åt mig av allt som folk säger, men nu så börjar jag bli riktigt less. Jag är inte den personen ni tror jag är. Hota mig, slå mig, döda mig, gör vad ni vill. Men en vacker dag kommer jag stämpla er alla, fittor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback