Min dag på stan

imorse var jag med sofia och lyssnade på musik utanför mig och jag satt och sminkade mig och massa. sen drog jag och sofia till stan och träffade anna och kajsa, sen kom sanna! låg och solade på SF taket, sen drog vi ner mot kajen och badade i umeälven, fyfan vad kallt det var men jävligt skönt ändå. höll på dö, vart typ helt förlamad, kunde knappt andas, jag rekomenderar att INTE BADA I UMEÄLVEN. sen drog jag, sofia och naze hem, sofia hände med mig hem, sen drog hon hem och jag tog en varm dusch, efter det drog jag till ug och skulle kolla vilka som var där, inte roliga folk som var där iallafall, sen drog jag till elins fest, var inte så kul heller faktist! så träffade jag jasmin, hon satt utanför mig och väntade, sen drog vi till ug, var mycket roligare när hon var med, så nu sitter jag här och kollar på när hon skämmer ut sig själv, haha <3 iallafall, snart ska jag hem och lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback