Min kulturnatta

anna kom till mig och sen drog vi till konsum för att ta 69an, vi åkte förbi adam och hampus, fett länge sen jag träffade adam(= han har klippt sig, herregud! det var helt katastrof, ville säga det, men kände mig dum(a) iallafall, så kom matilda och vi satt och väntade på annas pappa för att han skulle köra oss till stan, då vi väl var där, så vart det bara knasigt, det var inge kul alls, så vi drog till emma, naze, issa och sanna! då drog vi till nydala, det var inte kul där heller, så då drog anna hem och jag och matilda drog mot mariehem och lodade, satt och söp på en gunga, haha sen mötte vi på my friends så vi drog med dom och söp hos dom, det var kul ett tag, sen skulle matilda dra hem och jag skulle också hem... och mer säger jag inte =) så nu sitter jag hemma hos pappa som jag inte varit hos på ett tag, kul och träffa han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback