Min valborg

först drog och jag träffade adam, sen tog vi samma buss, han hoppade av hos han och jag hoppade av på stan för att träffa caroline, sen drog vi på mc'donalds och åt, sen drog vi till henne och fixade oss, först hade jag ingenting att he på mig, sen drog jag bara fram några kläder av caroline. sen kom mari, linn och annica, vi började små dricka och så, sen kom det massa folk, fick lära känna några nya och dom var hur trevliga som helst. sen ville min lillebror att jag skulle fara till ersboda och se majbrasan med han, så jag och nån till, gick typ halvvägs mot ersboda, sen vände vi om och då träffade jag frida, kl var typ halv 12. iallafall, så jag och frida och massa folk drog mot campus och skulle se brasan, vi hann komma till gamlia och då fixa tor skjuss, hur snällt som helst. så jag frida och en till som heter linn tror jag det var, vi drog till campus först, sen sa hon att det var efterfest hos henne på stan, så vi åkte dit, det var folk man knappt vet vilka det är, men dom verkade snälla och så. vid 2 på natten drog jag och frida till hennes stödfamilj! vi var där vid halv 3. när vi kom dit var jag hur trött som helst, när jag väl la mig och försökte sova så gick det inte. hade träning mitt på morgonen, hade glömt bort det helt och hållet, så jag kom lite försent dit, menmen.. haha, jag råkade ta fel buss från teg, skulle egentligen åka ner till stan och byta därifrån, men då tog jag fel buss, haha. jag är som jag är. så jag tog 8an hem och åt direkt, jag drog inte till träningen för det kändes så ovärt, var hur försenad som helst. så jag var hemma kl 8 på morgonen och for och la mig direkt, vaknade senare vid 4, ringde direkt till sofia, och var med henne! sen tog vi bussen till haga för jag ville träffa caroline, för hennes mobil försvann på festen och hon var hur ledsen som helst, (det försvann 540kr från mig) sen drog jag och sofia hem till henne, hon skulle äta, efter hon åt så drog vi och träffade mathilde på willys. aja, synd att jag inte hade bilder från festen, men sandra tog några, så jag väntar på att hon ska lägga ut och sen lägger jag ut dom på min blogg! aja, är hos sofia nu, gör inte så mycket, väntar på att caroline ska ringa mig för jag ska städa hos henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback