My day

idag har jag varit i skolan och tråkat sönder, sen drog jag och emelie till mig och kollade på några killar som håller på renovera om alla hus i mitt område. sen drog vi till henne och var där ett tag, hennes mamma ringde och då fick jag följa med maria och emelie till swebank och allting för att dom håller på göra legg. satt i bilen i 20-30min, fan vad drygt, speciellt när det är såhär varmt ute! aja, efter det så körde dom hem mig och då ringde jag sofia och frågade om hon ville hitta på något, så nu är jag med henne, kollar på TV och inte gör så mycket, ikväll ska jag vara med sofia och göra en grej, en liten hemlis faktist ;] sen vet jag faktist inte vad jag ska göra senare.. lär ju sitta hemma och inte göra så mycket, se på film tills jag somnar eller typ leka med min hamster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback